Oprettet Af:
Theis Petersen
Deltager i:
forskelsfeltet
Samler ind til:
Forskelsfeltet [UGE 29]
🚴‍♂️ Jeg cykler for en god sag! 🚴‍♂️

Som indsamlingschef i Muskelsvindfonden har jeg været med til at arrangerer Grøn Koncert og Cirkus Summarum. Nu lancerer vi et nyt initiativ: Forskelsfeltet.

Derfor har jeg besluttet mig for at stille op i Forskelsfeltets sommertur "På hjul af Grøn". I fire dage skal jeg udfordre mig selv og cykle omkring 100 km. om dagen med 30-40 andre rullende ildsjæle, mens vi samler penge til forskning i muskelsvind og ALS.

Enhver donation, stor eller lille, vil betyde noget.

Jeg vil sætte stor pris på din støtte – både med donationer og ved at dele denne besked, så vi kan sprede budskabet til så mange som muligt ♥️

Tak for at hjælpe mig med at gøre en forskel for en bedre fremtid for mennesker med muskelsvind og ALS. 🌟

#Forskelsfeltet #Muskelsvindfonden #CykelløbForEnGodSagsTjeneste #CykelmodMuskelsvind

Du skal tillade alle cookies, før du kan se denne video.

Giv bidrag
31.823 kr.
106%
0 Dage tilbage

Seneste aktivitet

  • Theis Petersen Theis Petersen
    Kære donor af Forskelsfeltet 2025 ​ Allerførst: tusind, tusind tak for din støtte sidste år. Din donation var med til at give mennesker med muskelsvind og ALS mere håb – og til at skubbe forskningen i den rigtige retning ​​🙏 Nu er foråret her, og vi er igen ved at spænde hjelmen, pumpe dækkene og gøre klar til Forskelsfeltet – På hjul af Grøn 2026 💪☀️🚴‍♂️ I uge 29–30 cykler vi landet rundt som en indsamlings-karavane, der samler ind til Muskelsvindfondens forskning. I år har vi fordoblet antallet af ryttere – så vi bliver 80 cyklende indsamlere. Sidste år samlede vi 500.000 kr. ind, så målet i år er at komme over 1.000.000 kr. ​ Hvis du har lyst til at støtte igen (uanset beløb), betyder det mere, end du aner 🤩♥️ Du kan donere her: https://indsamling.muskelsvindfonden.dk/fundraisers/theis-petersens-indsamling På forhånd tak – og tak fordi du er med til at gøre en forskel ​ De bedste hilsner Theis
  • Thomas Clausen - BIG FAN Thomas Clausen - BIG FAN gav 123 kr.

    Kæmpe respekt for dette projekt, det er virkelig fedt. Håber I kører igen næste år, 1...2..3.. sæt igang!

  • Lars Rønne Lars Rønne gav 100 kr.

    Theis Petersen Theis Petersen: TAK Lars 🙏 Dejligt med støtte fra det Nordjyske - håber I har nydt sommeren :-)
  • Mads Mads gav 250 kr.

    Theis Petersen Theis Petersen: Kæmpe TAK 🙏
  • Thomas Larsen, Nibe Thomas Larsen, Nibe gav 500 kr.

    Kæmpe respekt for jeres arbejde og indsats 👏

    Theis Petersen Theis Petersen: Thomas for fanden 🙏🙏🙏🙏🙏 Tak til dig for din støtte 💪
  • Allan Hvid Allan Hvid gav 200 kr.

    Godt kørt ;)

    Theis Petersen Theis Petersen: Takker 🙏 Dejligt med støtten til Muskelsvindfondens arbejde
  • Boye and friends Boye and friends gav 2.000 kr.

    Tak for hjæpen ❤️🙂

    Theis Petersen Theis Petersen: Kæmpe TAK til jer 🙏♥️ Og så må vi se at få den padelkamp arrangeret 🤟 Søren, altid en fornøjelse at se dig på Grøn, og sikke et flot bidrag til Muskelsvindfondens arbejde med forskning i muskelsvind og ALS
  • Jonas Pindhund Jonas Pindhund gav 500 kr.

    Theis Petersen Theis Petersen: Kæmpe TAK Jonas 💪🙏 Fandeme fedt med opbakning til vores indsamling af midler til forskning i muskelsvind og ALS
  • Martin Jørgensen Martin Jørgensen gav 250 kr.

    Theis Petersen Theis Petersen: TAK Martin 🙏
  • Frida Klyvø Petersen Frida Klyvø Petersen gav 100 kr.

    God tur far🫶🏻🫶🏻

    Theis Petersen Theis Petersen: TAK Frida 🙏🙏 ♥️
  • Ulrich R Ulrich R gav 500 kr.

    Kæmpe bedrift med alle de km i bener’n, Theis. God tur 🚵‍♂️

    Theis Petersen Theis Petersen: TAK Ulrich 🙏
  • Jens I Jens I gav 500 kr.

    Godt at se hele feltet i århus. God tur til jer alle

    Theis Petersen Theis Petersen: TAK Isbak 🤩♥️ Som altid en fornøjelse at du kommer - og dejligtvmed din altid fantastiske opbakning 💪
  • Theis Petersen Theis Petersen
    Opdatering af På Hjul af Grøn" efter uge 29 :-)

    På indsamlingsfronten har Forskelsfeltets deltagere nu samlet over 380.000 kr. ind til Forskning - og der er stadig nogle uger til at få flere til at støtte 💪

    I har alle bidraget, og sammen, har vi nået 26.800 kr. - så om målet skal sættes yderligere op, det må ugen vise 😎 💪👏

    På cykelfronten har jeg nu taget de første to dage ud af seks. 251 km. fra Tårnby til Kolding i høj sol og højt humør. Der er blevet hygget, svedt og hørt musik - mens indsamlingskaravanen på 22 ryttere har skabt nye fællesskaber og fået nye oplevelser på både landevejene og til Grøn ✌️

    Nu ser vi ind i uge 30, hvor jeg skal cykle med alle fire dage - og rulle i alt 370 km. sammen med 35 nye legekammerater fra Esbjerg til Valby og Tour de End på Grøn og Forskelsfeltet 2025.

    Endnu engang KÆMPE TAK for jeres bidrag og opbakning 🥳

    Kh. Theis
  • Trine Steffenauer Trine Steffenauer gav 250 kr.

    Så sejt gået - og en vigtig mission❤️

    Theis Petersen Theis Petersen: TAK Trine 💪🙏 Ja - det er gået godt i de første 2 dage. I denne uge er det så 4 dage i træk og 370 km. fra Esbjerg til Valby 😎 Hils Peter og alle de dejlige unge mennesker og nyd ferien.
  • Lasse Cieslak Lasse Cieslak gav 500 kr.

    Fra familien Cieslak. Måske vi ses i Næstved/Valby 💚🙏🏻

    Theis Petersen Theis Petersen: KÆMPE TAK til hele familien. Jeg kommer cyklende til Næstved, så selvfølgelig ses vi. Kig ind i gæsteområde efter kl. 15, så burde jeg være ankommet i grøn trikot :-)
  • Jesper Fruergaard Jesper Fruergaard gav 100 kr.

    Godt arbejde Theis og god tur🚴‍♂️👏☀️

    Theis Petersen Theis Petersen: KÆMPE TAK Jesper 💪🙏 Det er dejligt med opbakning - og hver en kr. gør en forskel. Håber benene stadig slider kunsttæppet i BMI, og at du nyder sommeren.
  • Karin Ahlmsnn Karin Ahlmsnn gav 100 kr.

    Theis Petersen Theis Petersen: TAK Karin for opbakningen til Muskelsvindfondens forskning i muskeuog ALS🙏 Håber du nyder ferien og det gode vejr ☀️☀️ Her er dagens program en cykeltur fra Nyborg til Kolding og så en masse musik i eftermiddag på Grøn 🎶
  • Louise Kortegård Louise Kortegård gav 500 kr.

    God tur rundt i sommerlandet☀️🚴‍♂️🪇😊

    Theis Petersen Theis Petersen: TAK Louise 🙏 Det var en varm dag i går - men både cykelturen 🚴 og Grøn i Tårnby blev skudt godt i gang, og nu går turen mod Kolding efter lidt morgenmad 🚴‍♀️ håber I nyder ferien - vi ses på den anden side 😎🃏♠️♣️♦️♥️ Hils Jeppe & drengen
  • Anonym Anonym gav 250 kr.

    Theis Petersen Theis Petersen: Tak for støtten til Muskelsvindfondens arbejde med forskning i muskelsvind og ALS 🙏
  • Rune Methling Rune Methling gav 200 kr.

    God sag. God mand. God tur🙏🏻

    Theis Petersen Theis Petersen: Rune my mand TA 🙏 Dag 1 og 127 km på tværs af Sjælland er klaret 😅 I nat havde jeg krampe i låret, som jeg ikke kan huske at have oplevet i mange år 🫣😆 Så bliver spændende i dag med nye km i benene når turen går mod Grøn i Kolding 🚴🎶☀️
  • Kim Høyberg Andersen Kim Høyberg Andersen gav 500 kr.

    Theis Petersen Theis Petersen: Tak for opbakningen Kim 🙏🤟 Dag 1 og 127 km. er klaret - samtidig med at Grøn festen blev skudt i gang i Tårnby. Vi ses i Odense 🎶🚴‍♀️☀️
  • Jesper Arvidson Jesper Arvidson gav 500 kr.

    Kære Theis - jeg håber, at I får samlet en masse ind til dette fantastiske formål! Måske vi ses på pladsen i dag 🎉🤘🏼

    Theis Petersen Theis Petersen: Kæmpe tak Jesper 🙏 Dag 1 og 127 km. er klaret - samtidig med at Grøn festen blev skudt i gang i Tårnby. Jeg håber, du havde en dejlig dag i det varme vejr og mød musikken og kolde øl 🎶
  • Anonym Anonym gav 500 kr.

    Theis Petersen Theis Petersen: Stor TAK 🙏 🚴‍♀️
  • Søren Nørskov Søren Nørskov gav 500 kr.

    Så nærmer det sig. Om du kan levere 👍😆❤️ Aarhus Fremad kunne jo vinde over SIF. Gætter på at du også når i mål - uden "at tabe kæde" mm eller besøge fejebladet 🤣❤️💪 God vind - encore 💪

    Theis Petersen Theis Petersen: Søren for hulan 🙏🙏 Jeg kæmper mig mod målet. Har passeret 1.300 km. træningskilometer og i næste uge går det løs.